Loading...

کلام رهبر

کاربران

 

 

منوی اصلی
bullet.png صفحه اصلی
bullet2.png گالري عکس
bullet2.png دريافت فايل
bullet2.png صندوق نامه
bullet2.png تماس با ما
· ارسال خبر
· نقشه سايت
· نظرات و پيشنهادات
· فيش هاي بانكي
· منشور اخلاقی کارکنان شهرداری
· مسئولین واحدهای شهرداری
· وظایف واحدهای شهرداری
· ورود به ایمیل کارکنان
· ثبت شكايت يا درخواست
· رهگیری مكاتبات

كميسيون ها Show/Hide content
· كميسيون ماده 100
· كميسيون ماده 77
· كميسيون معاملات
· كميسيون توافقات
سرگرمی Show/Hide content
· كانالهاي تلويزيون
· استخاره با قرآن
· فال حافظ
· دوست يابي
راهنمای ارباب رجوع

لیست مناقصه و مزایده های شهرداری

تعاریف و واژه های فنی

صدور مجوز دیوارگذاری دور زمین

صدور مجوز تمدید پروانه

صدور مجوز ساخت طبقه دوم (اضافه اشکوب)

صدور پایان کار /گواهی عدم خلاف

صدور پاسخ استعلام

رسیدگی به تخلفات ساختمانی

صدور مجوز تغییر کاربری

اصلاح پایان کار

جستجو در سايت


انتقادات و پیشنهادات
پیامهای گذشته   
 
سخنان بزرگان
خوشبخت كسي است كه به يكي از دو چيز دسترسي دارد : كتاب خوب يا دوستان اهل مطالعه ويكتور هوگو
سايتهاي منتخب

اخبار ویژه :   

امروز : چهارشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۶
شرح وظایف شهرداری کمیجان
شرح وظایف شهرداری کمیجان (معاونت برنامه ریزی و توسعه، دفتر تشکیلات و نیروی انسانی)
 
 
حوزه شهردار

-برنامه ریزی واحدهای حوزه شهردار جهت ایجاد و برقراری نظم و ترتیب و هماهنگی انسجام بین واحده

- انجام امور مربوط به حراست اموال، ساختمان ها، ماشین آلات، تاسیسات شهرداریها طبق دستورالعمل های ابلاغی

- رسیدگی و تحقیق درباره پرونده تخلفاتی که ضمن اجرای فعالیت های فنی، شهری، اداری، مالی و نظایر آن از طرف     کارکنان شهرداری و یا اشخاص دیگر صورت می گیرد و تعیین و تشخیص نوع تخلف و حدود مسئولیت آن و تهیه گزارش ضمن اظهارنظر صریح برای اتخاذ تصمیم از طرف مقامات ذیصلاح.

- انجام مطالعات و بررسی های لازم در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری در جهت ارائه طرح ها و برنامه های مورد نیاز برای توسعه فرهنگی

-اقدام به ثبت اراضی و املاک متعلق به شهرداری در دفاتر رسمی ثبت اسناد و املاک و تثبیت مالکیت شهرداری بر کلیه املاک و مستحدثات متعلق به شهرداری برابر مقررات و تنظیم دفاتر خاص املاک

-پیگیری و تنظیم لوایح دفاعی و ارائه آن به دعاوی و مراجع قانونی ذیربط و دفاع از حقوق حقه شهرداری در مراجع مذکور

-برنامه ریزی به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی آماری جامع، به روز و کارآمد شهرداری و سازمان های وابسته


امور اداری و مالی

- بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری و تهیه گزارشات لازم پیرامون مسائل مختلف شهرداری جهت مقامات مافوق

- نظارت در تامین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسائل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدها و در نظرگرفتن اعتبارات مصوب

- بررسی امکانات رفاهی، ورزشی، بیمه و بازنشستگی کارکنان -نظارت در تامین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات

- تهیه گزارش های مالی و تفریغ بودجه و ترازنامه سالانه شهرداری

-بررسی عملکرد مالی کلیه واحد های تابعه شهرداری و مراقبت در حسن گردش امور مالی و حسابداری آنها

- انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات مصوب طبق مقررات و آیین نامه مالی شهرداریها

-نظارت در حفظ و نگه داری کلیه اموال و داراییهای شهرداری و واحد های تابعه و نظارت بر نحوه عملکرد آنها

- همکاری در تهیه و تنظیم بودجه، متمم و اصلاح بودجه، تفریغ بودجه با توجه به آیین نامه مالی شهرداری ها و دستورالعمل های صادره و ارائه آن به مراجع ذیربط

 
امور عمرانی و شهرسازی

- نظارت کلی و ایجاد هماهنگی در امور مربوط به طرح های عمرانی اعم از برنامه های جاری شهرداری یا طرح های عمرانی خاص و زیر بنائی

-مراقبت در تشکیل کمیسیون های فنی و ایمنی و سایر کمیسیون های خاص حوزه تحت نظارت و پیگیری مصوبات و تصمیمات متخذه در کمیسیونهای مذکور

-نظارت بر نگه داری و نوسازی مستحدثات و همچنین انجام تعمیرات ساختمان ها و مستحدثات و تاسیسات متعلق به شهرداری

-تعیین میزان و نحوه تخلفات انجام شده از پروانه های ساختمانی یا ساختمانهای بدون پروانه توسط مالک و تکمیل و ارجاع پروژه تخلف به مراجع ذیصلاح


 خدمات شهری

-رسیدگی و مراقبت مستمر در امر نظارت معابر و جمع آوری لجن، زباله، نخاله و لایروبی و نگهداری و پاکسازی انها و مسیلهای واقع در محدوده منطقه و اجرای برنامه های زیباسازی در چارچوب طرحهای مصوب

- جلوگیری از کار اماکن مزاحم و بر خلاف بهداشت برابر مصوبات کمیسیون تشخیص مزاحمت

- حفظ و نگهداری فضای سبز موجود در منطقه شامل میادین، رفوژها، پارکهای محلی و اشجار با معابر

- شرکت در عملیات امداد و نجات سوانح و اطفاء حریق با توجه به تقسیم کار از طرف مافوق

- استفاده از وسائل و تجهیزات استحفاظی و ایمنی فردی در محل حادثه و حریق

-مدیریت و نظارت بر حمل و نقل عمومی درون شهری بر اساس دستورالعملهای صادره

-پیش بینی های لازم به منظور تامین نیازمندیهای آتی شهر از لحاظ تعداد مینی بوس و تاکسی با استفاده از کلیه امکانات


دبیرخانه شورای اسلامی شهر

-   ثبت لوایح و کلیه نامه های وارده و تنظیم و ارائه آنها جهت طرح در جلسات عمومی شورای شهر و کمیسیونهای فرعی زیرمجموعه آن

-  توزیع مصوبات و صدور و ارسال پاسخ نامه ها به شهرداری و سایر ادارات و سازمان های مربوطه

- تعیین و تنظیم وقت ملاقات با ریاست و سایر اعضاء شورای شهر

-درج صورتجلسات و مذاکرات انجام شده در جلسات شورای شهر در دفتر خاص

- حفظ و نگهداری اسناد و اوراق و صورتجلسات و مصوبات شورای شهر

-انجام دعوت از مقامات مسئولین مختلف جهت شرکت در جلسات شورای شهر در اجرای مصوبات و دستورالعملهای شورای مذکور

-پیگیری امور بودجه و هزینه های مربوط به اداره و گردش کار شورای شهر

 
آتش نشانی و خدمات ایمنی

-          شرکت در عملیات امداد و نجات سوانح و اطفاء حریق با توجه به تقسیم کار از طرف مافوق

-         شرکت در آموزش ضمن خدمت به منظور بالا بردن اطلاعات فنی، حرفه ای، اداری و عقیدتی

-         استفاده از وسائل و تجهیزات استحفاظی و ایمنی فردی در محل حادثه و حریق

-         استفاده از لباس فرم و نصب پلاک سینه و درجات و علائم منطبق با سمت توام با نظافت کامل

-         شرکت در ورزش عمومی و دسته جمعی به منظور حفظ قوت بدنی و تندرستی لازم برای انجام وظائف

-         آشنایی کامل با موتور پمپها، کف سازها یا پودرپاشها، مانیتورها و سایر تجهیزات و ابراز

-         حسن استفاده از تجهیزات و ابزار قطعات و وسایل و ماشین آلات و مراقبت در نگهداری از آن

 
واحد حراست:

1-     تامین حراست اخبار، اسناد مدارک، تاسیسات و اماکن و تجهیزات و مخابرات طبقه بندی شده و پرسنل در   مقابل نفوذ و دسترسی عوامل غیر مجاز.

2-     انجام کلیه امور محرمانه و اقدامات تدافعی لازم به منظور ایجاد تامین در مقابل خطرات طبیعی و مصنوعی.

3 -     دریافت و ثبت نامه های محرمانه و کشف رمز و تلگراف ها و عنداللزوم ارجاع به واحد های زیربط.

4 -     استقرار سیستم طبقه بندی مناسب به منظور حراست و نگاهداری اسناد و مدارک محرمانه.

5 -     انجام همکاری های لازم با مراجع امنیتی و اطلاعاتی برابر مقررات عمومی حراست مرکزی وزارت کشور.

6-     انجام ماموریت های محوله ارجاعی از سوی حراست مافوق برابر قوانین و مقررات جاری حراست ها.


  واحد رایانه:

1- تهیه برنامه های مورد نیاز واحد های شهرداری جهت بهبود روش های اجرایی و نگه داری و اجرای سیستم های کامپیوتری شده.

2- تهیه لیست ها، آمار و اطلاعات مورد نیاز سیستم های کامپیوتری شده و طراحی فرم های جمع آوری اطلاعات    جهت پیاده سازی برنامه های مورد نیاز.

3-همکاری با شرکت ها و موسسات وابسته به شهرداری جهت تنظیم سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز به منظور برقراری ارتباط با مرکز کامپیوتری.

4- ارائه آموزش های لازم به پرسنل مربوطه جهت جمع آوری و کنترل اطلاعات برای استفاده از برنامه ها و سیستمهای کامپیوتری شده.

كليه حقوق مادي ومعنوي اين سايت مربوط به شهرداري كميجان مي باشد.
هرگونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز می باشد .
Powered By Arya Portal 3.4 ::-:: Copyright © 2007 by AryaPortal.com