Loading...

کلام رهبر

کاربران

 

 

منوی اصلی
bullet.png صفحه اصلی
bullet2.png گالري عکس
bullet2.png دريافت فايل
bullet2.png صندوق نامه
bullet2.png تماس با ما
· ارسال خبر
· نقشه سايت
· نظرات و پيشنهادات
· فيش هاي بانكي
· منشور اخلاقی کارکنان شهرداری
· مسئولین واحدهای شهرداری
· وظایف واحدهای شهرداری
· ورود به ایمیل کارکنان
· ثبت شكايت يا درخواست
· رهگیری مكاتبات

كميسيون ها Show/Hide content
· كميسيون ماده 100
· كميسيون ماده 77
· كميسيون معاملات
· كميسيون توافقات
سرگرمی Show/Hide content
· كانالهاي تلويزيون
· استخاره با قرآن
· فال حافظ
· دوست يابي
راهنمای ارباب رجوع

لیست مناقصه و مزایده های شهرداری

تعاریف و واژه های فنی

صدور مجوز دیوارگذاری دور زمین

صدور مجوز تمدید پروانه

صدور مجوز ساخت طبقه دوم (اضافه اشکوب)

صدور پایان کار /گواهی عدم خلاف

صدور پاسخ استعلام

رسیدگی به تخلفات ساختمانی

صدور مجوز تغییر کاربری

اصلاح پایان کار

جستجو در سايت


انتقادات و پیشنهادات
پیامهای گذشته   
 
سخنان بزرگان
برازندگي به پايداري است ، نه به نيكويي قدو قامت . حسين بهزاد
سايتهاي منتخب

اخبار ویژه :   

امروز : چهارشنبه، ۲۶ مهر، ۱۳۹۶
سامانه رسيدگي به شكايات

شهروند گرامي

با سلام و ادب

    چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات شهرداري در زمينه‌هاي نقض قوانين، عدم انجام وظيفه، اطاله رسيدگي، عدم پاسخگويي يا ضعف در ارائه خدمات شكايتي داشته و  شخصا ذينفع آن بوده و از اين شهرداري خواهان رسيدگي براي احقاق حق خود باشيد و يا به عنوان يك شهروند آگاه با حس مسووليت اجتماعي از سو جريان اداري نظير تضييع اموال عمومي، دولتي،   وجود فساد و جرم و يا ديگر تخلفات اداري اطلاعاتي داريد، مي‌توانيد  شكايت و يا اطلاعات خود از اين گونه سو جريانات را با توجه  و رعايت نكات زير به سامانه  رسيدگي به شكايات شهرداري  ارسال نماييد تا وفق مقررات به آن رسيدگي شود.  

این سامانه با هدف ایجاد بستری مناسب براي تعامل آسان مردم و شهردار و به  حداقل رساندن فاصلۀ زمان ثبت گزارش يا شكايت تا پیگیری وحصول نتیجه؛ هدایت وکنترل درخواستها ، مراجعات و اطلاع رساني به موقع در مسیر رسیدگی به مشکلات مردم راه اندازي شده است .

پيش از تنظيم و ارسال شكايت و يا گزارش از سو جريان اداري به نكات زير توجه فرماييد:

-        در صورتي كه قبلاً شكايتي به شهرداري ارسال نموده‌ايد و پرونده شما در حال رسيدگي است از ارسال مجدد شكايت يا گزارش خودداري نماييد.

-        به شكايت‌هايي كه قبلاً ارسال شده است و مجدداً از اين طريق ارسال مي‌شود ، رسيدگي نخواهد شد.

-        شكايت‌هايي كه داراي اطلاعات ناقص و يا نادرست بوده و يا مشخصات شاكي ناقص و يا هويت وي احراز نشود، رسيدگي نخواهد شد.

-        اكيداً درخواست مي‌گردد شكايت خود در چند موضوع را در يك شكايت نامه ارسال نكنيد.

-        در صورتي كه جمعي از اشخاص حقيقي يا حقوقي و يا يك شخص حقوقي به ثبت شكايت در سامانه تمايل دارد بايد مشخصات يك فرد حقيقي به نمايندگي از اشخاص در فرم شكايت درج شود؛ در غير اين صورت به شكايت رسيدگي نميشود.

-        مسووليت قانوني مطالب اظهارشده بر عهده شاكي خواهد بود.

-        تكميل اطلاعات براي فيلدهاي ستاره‌دار اجباري است.

-        متن شكايت خود را حداكثر در 1500 كلمه معادل تقريبي 3 صفحه A4 تنظيم نماييد.

-        باتوجه به محدوديت زماني درنظر گرفته‌شده براي ايجاد ارتباط با سرور درفضاي اينترنت به هنگام ورود اطلاعات، شايسته است در ابتدا متن شكايت خود را خارج از اين سيستم تايپ نموده و به هنگام تكميل اطلاعات شكايت نامه خود، آن را در محل متن شكايت كپي نماييد.

-        انتقادات و پيشنهادهاي سازنده پس از تأييد جهت مشاهده عموم در قسمت انتقادات و پيشنهادات نمايش داده مي شود .

روش تنظيم و ارسال شكايت

براي درج شکايت در سامانه ياد شده، ثبت اطلاعاتي از قبيل نام و نام خانوادگي ، نشاني و شماره تلفن همراه و... الزامي است. به اين ترتيب که شاکي در مرحله ثبت نهايي کد رهگيري دريافت مي كند در نگهداري و عدم افشاي اين كد به ديگران توجه نماييد.  بديهي است که پس از مدتي شاکي مي تواند با مراجعه به همين سامانه و وارد کردن کد رهگيري از پيگيري ها و نتيجه آن آگاه شود . لازم به ذكر است این سامانه قابلیت قراردادن عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط شهروندان عزیز  را دارد.

 

                                                           

 

كليه حقوق مادي ومعنوي اين سايت مربوط به شهرداري كميجان مي باشد.
هرگونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز می باشد .
Powered By Arya Portal 3.4 ::-:: Copyright © 2007 by AryaPortal.com