Loading...

کلام رهبر

مصاحبه ها

مصاحبه و گفتگوهای شهردار

اطلاعیه ها

 

جستجو در سايت


منوی اصلی
bullet.png صفحه اصلی
bullet2.png دريافت فايل
bullet2.png صفحه HTML
· منشور اخلاقی کارکنان شهرداری
· مسئولین واحدهای شهرداری
· وظایف واحدهای شهرداری
· ورود به ایمیل کارکنان
· ثبت شكايت يا درخواست
· رهگیری مكاتبات

كميسيون ها Show/Hide content
· كميسيون ماده 100
· كميسيون ماده 77
· كميسيون معاملات
· كميسيون توافقات
سرگرمی
راهنمای ارباب رجوع

لیست مناقصه و مزایده های شهرداری

تعاریف و واژه های فنی

صدور مجوز دیوارگذاری دور زمین

صدور مجوز تمدید پروانه

صدور مجوز ساخت طبقه دوم (اضافه اشکوب)

صدور پایان کار /گواهی عدم خلاف

صدور پاسخ استعلام

رسیدگی به تخلفات ساختمانی

صدور مجوز تغییر کاربری

اصلاح پایان کار

سخنان بزرگان
سحر خيزي بهترين عادت است زيرا با اين عادت عادات نيك ديگر توليد مي گردد . فرانكلين
سايتهاي منتخب

تقویم و مناسبت ها

صلوات

اخبار ویژه :   

امروز : سه شنبه، ۲۰ آذر، ۱۳۹۷
شرح وظایف شهرداری کمیجان
شرح وظایف شهرداری کمیجان (معاونت برنامه ریزی و توسعه، دفتر تشکیلات و نیروی انسانی)
 
 
حوزه شهردار

-برنامه ریزی واحدهای حوزه شهردار جهت ایجاد و برقراری نظم و ترتیب و هماهنگی انسجام بین واحده

- انجام امور مربوط به حراست اموال، ساختمان ها، ماشین آلات، تاسیسات شهرداریها طبق دستورالعمل های ابلاغی

- رسیدگی و تحقیق درباره پرونده تخلفاتی که ضمن اجرای فعالیت های فنی، شهری، اداری، مالی و نظایر آن از طرف     کارکنان شهرداری و یا اشخاص دیگر صورت می گیرد و تعیین و تشخیص نوع تخلف و حدود مسئولیت آن و تهیه گزارش ضمن اظهارنظر صریح برای اتخاذ تصمیم از طرف مقامات ذیصلاح.

- انجام مطالعات و بررسی های لازم در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری در جهت ارائه طرح ها و برنامه های مورد نیاز برای توسعه فرهنگی

-اقدام به ثبت اراضی و املاک متعلق به شهرداری در دفاتر رسمی ثبت اسناد و املاک و تثبیت مالکیت شهرداری بر کلیه املاک و مستحدثات متعلق به شهرداری برابر مقررات و تنظیم دفاتر خاص املاک

-پیگیری و تنظیم لوایح دفاعی و ارائه آن به دعاوی و مراجع قانونی ذیربط و دفاع از حقوق حقه شهرداری در مراجع مذکور

-برنامه ریزی به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی آماری جامع، به روز و کارآمد شهرداری و سازمان های وابسته


امور اداری و مالی

- بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری و تهیه گزارشات لازم پیرامون مسائل مختلف شهرداری جهت مقامات مافوق

- نظارت در تامین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسائل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدها و در نظرگرفتن اعتبارات مصوب

- بررسی امکانات رفاهی، ورزشی، بیمه و بازنشستگی کارکنان -نظارت در تامین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات

- تهیه گزارش های مالی و تفریغ بودجه و ترازنامه سالانه شهرداری

-بررسی عملکرد مالی کلیه واحد های تابعه شهرداری و مراقبت در حسن گردش امور مالی و حسابداری آنها

- انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات مصوب طبق مقررات و آیین نامه مالی شهرداریها

-نظارت در حفظ و نگه داری کلیه اموال و داراییهای شهرداری و واحد های تابعه و نظارت بر نحوه عملکرد آنها

- همکاری در تهیه و تنظیم بودجه، متمم و اصلاح بودجه، تفریغ بودجه با توجه به آیین نامه مالی شهرداری ها و دستورالعمل های صادره و ارائه آن به مراجع ذیربط

 
امور عمرانی و شهرسازی

- نظارت کلی و ایجاد هماهنگی در امور مربوط به طرح های عمرانی اعم از برنامه های جاری شهرداری یا طرح های عمرانی خاص و زیر بنائی

-مراقبت در تشکیل کمیسیون های فنی و ایمنی و سایر کمیسیون های خاص حوزه تحت نظارت و پیگیری مصوبات و تصمیمات متخذه در کمیسیونهای مذکور

-نظارت بر نگه داری و نوسازی مستحدثات و همچنین انجام تعمیرات ساختمان ها و مستحدثات و تاسیسات متعلق به شهرداری

-تعیین میزان و نحوه تخلفات انجام شده از پروانه های ساختمانی یا ساختمانهای بدون پروانه توسط مالک و تکمیل و ارجاع پروژه تخلف به مراجع ذیصلاح


 خدمات شهری

-رسیدگی و مراقبت مستمر در امر نظارت معابر و جمع آوری لجن، زباله، نخاله و لایروبی و نگهداری و پاکسازی انها و مسیلهای واقع در محدوده منطقه و اجرای برنامه های زیباسازی در چارچوب طرحهای مصوب

- جلوگیری از کار اماکن مزاحم و بر خلاف بهداشت برابر مصوبات کمیسیون تشخیص مزاحمت

- حفظ و نگهداری فضای سبز موجود در منطقه شامل میادین، رفوژها، پارکهای محلی و اشجار با معابر

- شرکت در عملیات امداد و نجات سوانح و اطفاء حریق با توجه به تقسیم کار از طرف مافوق

- استفاده از وسائل و تجهیزات استحفاظی و ایمنی فردی در محل حادثه و حریق

-مدیریت و نظارت بر حمل و نقل عمومی درون شهری بر اساس دستورالعملهای صادره

-پیش بینی های لازم به منظور تامین نیازمندیهای آتی شهر از لحاظ تعداد مینی بوس و تاکسی با استفاده از کلیه امکانات


دبیرخانه شورای اسلامی شهر

-   ثبت لوایح و کلیه نامه های وارده و تنظیم و ارائه آنها جهت طرح در جلسات عمومی شورای شهر و کمیسیونهای فرعی زیرمجموعه آن

-  توزیع مصوبات و صدور و ارسال پاسخ نامه ها به شهرداری و سایر ادارات و سازمان های مربوطه

- تعیین و تنظیم وقت ملاقات با ریاست و سایر اعضاء شورای شهر

-درج صورتجلسات و مذاکرات انجام شده در جلسات شورای شهر در دفتر خاص

- حفظ و نگهداری اسناد و اوراق و صورتجلسات و مصوبات شورای شهر

-انجام دعوت از مقامات مسئولین مختلف جهت شرکت در جلسات شورای شهر در اجرای مصوبات و دستورالعملهای شورای مذکور

-پیگیری امور بودجه و هزینه های مربوط به اداره و گردش کار شورای شهر

 
آتش نشانی و خدمات ایمنی

-          شرکت در عملیات امداد و نجات سوانح و اطفاء حریق با توجه به تقسیم کار از طرف مافوق

-         شرکت در آموزش ضمن خدمت به منظور بالا بردن اطلاعات فنی، حرفه ای، اداری و عقیدتی

-         استفاده از وسائل و تجهیزات استحفاظی و ایمنی فردی در محل حادثه و حریق

-         استفاده از لباس فرم و نصب پلاک سینه و درجات و علائم منطبق با سمت توام با نظافت کامل

-         شرکت در ورزش عمومی و دسته جمعی به منظور حفظ قوت بدنی و تندرستی لازم برای انجام وظائف

-         آشنایی کامل با موتور پمپها، کف سازها یا پودرپاشها، مانیتورها و سایر تجهیزات و ابراز

-         حسن استفاده از تجهیزات و ابزار قطعات و وسایل و ماشین آلات و مراقبت در نگهداری از آن

 
واحد حراست:

1-     تامین حراست اخبار، اسناد مدارک، تاسیسات و اماکن و تجهیزات و مخابرات طبقه بندی شده و پرسنل در   مقابل نفوذ و دسترسی عوامل غیر مجاز.

2-     انجام کلیه امور محرمانه و اقدامات تدافعی لازم به منظور ایجاد تامین در مقابل خطرات طبیعی و مصنوعی.

3 -     دریافت و ثبت نامه های محرمانه و کشف رمز و تلگراف ها و عنداللزوم ارجاع به واحد های زیربط.

4 -     استقرار سیستم طبقه بندی مناسب به منظور حراست و نگاهداری اسناد و مدارک محرمانه.

5 -     انجام همکاری های لازم با مراجع امنیتی و اطلاعاتی برابر مقررات عمومی حراست مرکزی وزارت کشور.

6-     انجام ماموریت های محوله ارجاعی از سوی حراست مافوق برابر قوانین و مقررات جاری حراست ها.


  واحد رایانه:

1- تهیه برنامه های مورد نیاز واحد های شهرداری جهت بهبود روش های اجرایی و نگه داری و اجرای سیستم های کامپیوتری شده.

2- تهیه لیست ها، آمار و اطلاعات مورد نیاز سیستم های کامپیوتری شده و طراحی فرم های جمع آوری اطلاعات    جهت پیاده سازی برنامه های مورد نیاز.

3-همکاری با شرکت ها و موسسات وابسته به شهرداری جهت تنظیم سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز به منظور برقراری ارتباط با مرکز کامپیوتری.

4- ارائه آموزش های لازم به پرسنل مربوطه جهت جمع آوری و کنترل اطلاعات برای استفاده از برنامه ها و سیستمهای کامپیوتری شده.

كليه حقوق مادي ومعنوي اين سايت مربوط به شهرداري كميجان مي باشد.
هرگونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز می باشد .
Powered By Arya Portal 3.4 ::-:: Copyright © 2007 by AryaPortal.com