🔴شهردار کمیجان بیان نمود:در سال جاری ادامه نصب کف پوش ست های بازی کودکان در بوستان های سطح شهر که نیاز به کف پوش استاندارد دارند، در دستور کار و اجرا می باشد.

🔵به گزارش روابط عمومی شهرداری کمیجان، مهندس کرباسی با بیان مطلب فوق، اظهار داشت:در سال جاری همچون سنوات گذشته، نصب کف پوش ست های بازی کودکان در پارکهای های سطح شهر، به منظور حفظ سلامت جسمانی کودکان، رعایت استانداردها و ایجاد ساعات و لحظاتی ایمن و مفرح در زمین های بازی کودکان انجام می شود.

🔴وی در ادامه با اشاره به اینکه زمین های بازی یکی از فضاهای هیجان انگیز، جذاب و سرگرم کننده برای کودکان در پارک ها به شمار می رود، عنوان کرد: توجه به کیفیت، انعطاف پذیری، ضربه گیری، دوام و ضد لغزش بودن کفپوش های محوطه بازی کودکان امری ضروری است و برای تامین امنیت کودکان در هنگام دویدن، بازی های گروهی و برخورد با زمین، استفاده از کفپوش های دارای ساختار مناسب از آسیب های جدی جلوگیری کرده و اهمیت بسزایی دارد.

🔵 مهندس کرباسی با تاکید بر اینکه نصب کفپوش های استاندارد شرایط ایمن تری را برای بازی کودکان فراهم می سازد، ابراز امیدواری کرد که شهروندان نیز در حفظ و نگهداری تجهیزات زمین های بازی کوشا بوده و مجموعه مدیریت شهری را در این امر مهم یاری نمایند.

درباره modir2

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • *

    code